Di mana PAS sembunyi selepas pengumuman calonnya?

Selepas 24 PAS umumkan calonnya..Parti Isle itu terus menghilangkan diri. Tinjauan citizen journalist ke port panas PAS di Bt 9, Teluk Kemang, keadaan gelap tanpa sebarang aktiviti ceramah fitnah mereka. Apa yang dapat disimpulkan disini, PAS seperti sudah menghidu kekalahan di kawasan Bagan Pinang ini.

Dari pada info yang boleh dipercayai, PAS bakal kalah dengan 4000 majori kepada UMNO Barisan Nasional. Ini kerana, Aura Isa Samad dikalangan penyokongnya yang amat menyenangi sikap Isa yang amat rendah diri dan mudah didekati bagi meluahkan masalah-masalah yang dihadapi rakyat.

Dari pada keadaan semasa, citizen journalist juga sependapat dengan informer diatas. Ini kerana Isa bukan sahaja berpengaruh dek kerana beliau sendiri merupakan orang tempatan Bagan Pinang, Isteri beliau juga merupakan orang sini. Dengan pengaruh sebagai bekas Menteri Besar N9, Isa bakal menang mudah di kawasan ini.

Penamaan calon bagi pilihan raya kecil Bagan Pinang akan diadakan pada 3 Okt ini manakala pengundian ditetapkan pada 11 Okt.

Apapun, citizen journalist akan cuba mencari, di mana PAS dan apakah yang sedang lakukan oleh Pakatan Rakyat sekarang, adakah menyediakan KERANDA MEREKA SENDIRI? Nantikan laporan selanjutnya besok. Teruskan bersama citizen Journalist.

No comments:

Post a Comment